
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Proszę kliknąć na interesujące Państwa pytanie:
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji.
Produkty będą podlegać analizie jakości i będą wysyłane dopiero po upewnieniu się, że spełniają wszystkie przyjęte przez nas wysokie standardy. Niektóre z zamówionych przez Państwa produktów, takie jak Księgi Mennicze są zazwyczaj wykonywane na indywidualne zamówienie, dlatego też czas realizacji wynosi nawet do 28 dni. Produkty w przedsprzedaży będą wysyłane zgodnie z informacją zawartą w opisie danego produktu.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
- Poczta Polska (kurier POCZTEX48).
- Kurier DPD
» szczegółowy opis form dostawy
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line za pośrednictwem systemu eCard).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi proszę wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT proszę umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, proszę zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Można modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), proszę skontaktować się z nami jak najszybciej - pod adresem biuro@mennicapapieska.pl
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Można anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia proszę skontaktować się z nami jak najszybciej - pod adresem biuro@mennicapapieska.pl
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymają Państwo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Państwa przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję jakościową obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +22 276 21 62 lub mailowo: biuro@mennicapapieska.pl
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.